Hej Hopp i Snökaoset......

Hej på er allihopa där ute i Snökaoset!

Vilken Vinter vi har, rejält med snö kan vi ju lätt konstatera iallafall...Brrr o kallt e det me...

I huset e det Jättekallt just nu då vi inte har ngn värme därborta.... Går ju knappt att vara där :(.

Och så till den ständiga frågan-Nej vi har Inte flyttat in :) haha vet inte hur ofta jag får denna frågan men det e ju samtidigt kul att folk undrar o följer vårat "lilla" Project.

Har inte vart i huset de senaste månaderna som jag tidigare skrivit ett ex antal ggr ;). Kjetil planerade kommande veckor med snickaren förra veckan så nu e det i startgroparna igen....Grovjobbet är ju gjort...det där tråkiga som inte kommer att synas sen....om man lägger ner all tid så går det "roliga" rätt så fort.

Vill ju helst flytta in NU men det får som sagt vara ta den tid det tar...men lite mildare ute Och vi är på banan igen.

E planerar för hur hennes rum ska se ut. Just nu är det Hannah Montana Tapeter som gäller, M vill ha ett rosa Prinsessrum- till mammas Stora förtjusning :). Själv ska jag slipa en gammal dörr som satt i huset, tänkte att den skulle bli till en ny Säng-gavel till Kjetil & Mej.

Alla små saker tar ju sin tid så det e lika bra att sätta igång, sen är det kul att bevara gamla saker från huset. Tror det blir kanon, e inte riktigt säker på om jag ska måla eller betsa gaveln TIPS någon???

Har iaf valt ut badrumsmöbler samt köpt en del av det redan...står i våran hall för tillfället...hmm lagom kul men men det får väl vara så...kanske skyndar på lite ;)

Ha det Gott så Länge så Hoppas jag att jag har mer bilder till nästa gång!

 

Kram på er /U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0