Nu händer d en hel del!

 

Sett från trappen in mot Majas rum.




Murstocken som blir "Hjärtat" i hallen på övervåningen.

l

Till höger blir d lilla badrummet på övervåningen, det andra rummet är Majas.





Vårt sovrum, ngn som har förslag på va vi ska göra me "hörnen"? Vill behålla dom så att de syns i rummet på ngt sätt?!



Majas Rum!




Tvungen att ha lite trädgårdsbilder också =) Utsikt från Sovrummet, mitt Underbara Träd!

Har haft besök av Kjetils suster Nina som hjälpte oss att skruva av plattorna som va fast´skruvade på den fina trätrappen, blev så bra =)
 




Kommentarer
Postat av: Lia

Halloj, titta på hur jag och Martin gjorde med hörnen på huset vi hade ihop. (bilder finns på facebook, bryggaregatan)

Det tyckte jag blev snyggt.

Kram lia

2010-09-24 @ 09:54:42
Postat av: Camilla

Görsnyggt!!

måste ni ha dom där hörnena?

bryt av till en annan färg mot de kommanbde

trapeterna, kanske??

2010-09-24 @ 18:39:22
Postat av: Lollo

Hej!

Nu händer det grejer =)

Jag hade nog oxå valt att ta hörnen i en mörkare nyans kontra de andra väggarna. Har Ni tänkt att ha mönstrad tapet så kanske Ni kan ha en enfärgad på hörnen..... Du kommer säkert att få många förslag.

// Lollo

2010-10-02 @ 18:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0