Nu händer d grejer....

 
 
Duschvägg & Tvättställ på plats =)




Nu har väggen till klädgarderoben i hallen kommit upp, blir kanon!

  

 

 
 


Kjetil har slipat,spacklat o grundat trappen, Ett MEGAJobb! Men bra blir d!



 


I Köket, vardagsrummet o Victorias rum valde vi ett Mörkt golv i ek.
På bilderna är golvena väldigt dammiga, men vi är jättenöjda! Tycker det blev fint med ngt mörkt som bryter allt det ljusa!



 

Kortet är taget från Victorias rum, ut mot vardagsrummet'


 

Nu har flera våder tapet kommit på plats, denna minst sagt Blommiga tapet är i vårat sovrum! Älskar den! lr ska jag skriva Jag Älskar den ;) K tycker att den är eh hmmm Blommig haha...


 

Blommor...

 


Hörnen är nu färdigmålade & dom fick bli vita. Det passar mitt i "allt det blommiga" ;)


 



 





 

Ella har valt sin tapet själv o hon är så nöjd, detta rummet är inte färdigtapetserat ännu men snart


 

Maja är så Glad i "Sina" fåglar!




Här har vi lagt in nytt trägolv, vi har bara grundlaserat det en gång, ska laseras en gång till o sedan lackas! Rummet är riktigt Rosa men det bryter fint mot allt d vita o det viktigaste Maja är så nöjd! =)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Guuu va snyggt kök. Vad heter det? Jag kan riktigt se när du sitter i köksmyssoffan medan Kjetil lagar värsta gormé maten...sovrummen blir också ljusa och med underbara motiv. Den gamla spisen i köket ville jag också ha men fick inte igenom här hemma..

Kram Camilla

2011-02-15 @ 12:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0